Yhteystiedot
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu hoitaa asuntohakemuksiin, asuntotarjouksiin, vuokrasopimuksiin, asukaslaskutukseen ja asukkaiden palveluihin liittyviä asioita.
Puhelinpalvelu on avoinna arkisin klo 12-16.
Asukkaiden asiointi 24/7 sähköisesti asukkaan sivujen kautta.
puh. 020 7699 180
e-mail: dasaspa(at)das.fi
Asiakaspalvelun henkilökunta
- Veera Välitalo, palveluneuvoja
- Marjo Kestilä, palveluneuvoja
- Jenni Keränen, asumisneuvoja
DASin toimisto
Käyntiosoite: Yliopistonkatu 21 (DAS Kelo)
Avoinna:
- ma - ti ja to - pe klo 12-15
- ke klo 12-16
Kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä toimisto on avoinna klo 9-16.
Muistathan ottaa mukaan henkilökortin/passin/ajokortin tms. mukaan noutaessasi avaimia.
Avaimien palautus
Avaimet palautetaan kirjekuoressa DASin toimiston aukioloaikojen ulkopuolella postilaatikkoon, osoitteessa DAS Kelo, Yliopistonkatu 21 (yliopiston puoleinen pääty). Kirjoita oma nimesi kuoren päälle.
Muussa asioinnissa voit käyttää myös sähköisiä lomakkeita ja sähköpostiosoitetta dasaspa@das.fi.
Huoltopalvelu
Kaikki kiireettömät vikailmoitukset 24/7 sähköisellä vikailmoituslomakkeella.
DASilla huollon ja kunnossapidot hoitavat yhteystyökumppanimme.
Talojen päivittäishuolto, kiinteistöjen ja niiden laitteiden valvonta ja muuttotarkistukset on jaettu alueittain:

Asemarinne, Ounasvaara ja Rovala: Alltime Oy, puh. 010 5833 050
Puhelun hinta on kiinteän verkon ja matkapuhelinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 16,69 snt/min (sis. alv. 24%), myös jonotusajalta.
Ulkomailta soitettaessa paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.

Rantavitikka ja Anninportti: Lassila & Tikanoja Oy, p. 010 6365 000
Puhelun hinta on oman liittymäsi matkapuhelu- tai paikallisverkkomaksu, myös jonotusajalta.
Ulkomailta soittaessa hinta on sama kuin puhelun hinta Suomeen.