Asiakastyytyväisyyttä mitattiin maaliskuussa

30.04.2021
Asiakastyytyväisyyttä mitattiin maaliskuussa

94,3% suosittelee DASia kaverille

Kiitämme kaikkia kyselyyn vastanneita ja toivomme, että asukkaat jatkossakin vastaisivat asukaskyselyyn innokkaasti, jotta saamme tärkeää tietoa asukkaiden tyytyväisyydestä tai tyytymättömyydestä toimintaamme. Vastausprosentti oli tänä vuonna 26 %.

Erityisen tyytyväisiä olitte asuntojen hintatasoon, sijaintiin ja asunnon hakemisen helppouteen. Toiveenanne oli pintaremonttia asuntoihin ja parempaa lämpötilan hallintaa. Vastauksissanne jätteiden lajittelumahdollisuutta pidettiin hyvänä asiana, siitä olemme DASilla todella iloisia, että ympäristöystävällisyys on teille tärkeää. Jotta kierrätys sujuisi vieläkin paremmin, toiveissanne on isompia jäteastioita ja tyhjennysvälien lyhentämistä.

Kyselyn vastausten perusteella arvioimme ja kehitämme vikailmoitusten käsittelyprosessia sekä asiakaspalvelun vasteaikoihin liittyviä asioita. Lisäksi arvioimme ja kehitämme yhdessä yhteistyökumppaniemme kanssa kiinteistöjen ylläpitoon ja huoltoon liittyviä asioita.

Jaa artikkeli

Verkkopalvelumme käyttää evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
OK