Onko asunnossasi huoltoa vaativa vika? Ei hätää! Voit täyttää vikailmoituksen nopeasti ja helposti asukkaan sivuilta.
Vikailmoituksen täyttämällä saat ajantasaista tietoa työn etenemisestä. Muistathan kirjoittaa sähköpostiosoitteesi vikailmoituksessa sille varattuun kenttään.
Vikailmoitus voi koskea asuntoa ja/tai taloa, missä asut (hissi, saunaosasto, pyörävarasto) ja/tai asuinaluetta (jätevarasto, sisäänkäynti).
Jos huomaat esimerkiksi seuraavia vikoja, vikailmoitus kannattaa tehdä:
- asunnossa on liian kuuma tai kylmä (ilmoita DASin oman lämpömittarin lukema)
- ovet ja ikkunat eivät sulkeudu kunnolla
- ikkunat huurtuvat tai jäätyvät
- jokin laite on rikki
- hana, WC-allas tms. vuotaa
- viemäri ei vedä
- olet epävarma jonkin asian/laitteen toiminnan suhteen
- hissi/saunaosasto tms. on likainen
- ulko-ovi on pääsääntöisesti avoinna
Jos et ole varma kuuluko työ asukkaalle vai DASin huollolle, voit tarkistaa sen täältä.
Pääset täyttämään vikailmoituksen asukkaan sivuilta tai suoraan tästä.
Alla kuvakaappaukset ja ohjeet vikailmoituksen avaamisesta mobiililaitteella.
1. Kirjaudu asukkaan sivuille
2. Avaa valikko
3. Klikkaa kohdasta vikailmoitus