Reklamointi

DASin toimintaa säätelevät laki asuinhuoneiston vuokrauksesta, muut asumista, rakentamista ja vuokrausta koskevat lait ja asetukset, valtioneuvoston ja asuntorahaston ohjeet aravavuokratalojen asukasvalinnoista ja hoidosta, valtakunnallinen järjestyslaki sekä DASin sisäiset ohjeet ja säännöt.

Asukkaat voivat ottaa asumiseen liittyvissä ongelmissa yhteyttä koko säätiön henkilökuntaan. Mikäli saamasi palvelu tai toiminta on mielestäsi ollut epäasiallista, voit kääntyä ylempien toimihenkilöiden (asiakaspalvelupäällikkö & kiinteistöpäällikkö) tai toiminnanjohtajan puoleen. Viimeinen porras on osoittaa valitus säätiön hallitukselle.

Jos asiaa ei pystytä ratkaisemaan säätiön sisällä, se voidaan saattaa paikkakunnan käräjäoikeuden ratkaistavaksi. Valitus ja riita-asioissa on kaikilla osapuolilla oikeus esittää oma näkemyksensä asiasta sen käsittelyn kaikissa vaiheissa ja käsittelyn lopputuloksista tiedotetaan kaikille osapuolille.

Verkkopalvelumme käyttää evästeitä käyttäjäkokemuksen parantamiseksi. Lue lisää Voit estää evästeiden käytön selainasetuksista.
OK