Reklamointi
DASin toimintaa säätelevät laki asuinhuoneiston vuokrauksesta, muut
asumista, rakentamista ja vuokrausta koskevat lait ja asetukset,
valtioneuvoston ja asuntorahaston ohjeet aravavuokratalojen
asukasvalinnoista ja hoidosta, valtakunnallinen järjestyslaki sekä
DASin sisäiset ohjeet ja säännöt.
Asukkaat voivat ottaa asumiseen liittyvissä ongelmissa yhteyttä koko
säätiön henkilökuntaan. Mikäli saamasi palvelu tai toiminta on
mielestäsi ollut epäasiallista, voit kääntyä ylempien toimihenkilöiden (asiakaspalvelupäällikkö & kiinteistöpäällikkö)
tai toiminnanjohtajan puoleen. Viimeinen porras on osoittaa valitus
säätiön hallitukselle.
Jos asiaa ei pystytä ratkaisemaan säätiön
sisällä, se voidaan saattaa paikkakunnan käräjäoikeuden ratkaistavaksi.
Valitus ja riita-asioissa on kaikilla osapuolilla oikeus esittää oma
näkemyksensä asiasta sen käsittelyn kaikissa vaiheissa ja käsittelyn
lopputuloksista tiedotetaan kaikille osapuolille.